close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בשבילך ובשבילו: מוצרים שכל אימא צריכה

מערכת שורשיא אלול, תשפ31/08/2020

תינוק בא לעולם ואיתו נכנסו לחייכם שלל פריטים ועזרים. אז איך יודעים מה באמת הכרחי מתוך כל אלה? הנה כל המוצרים לאם ולתינוק שיעשו לכם חיים קלים ונוחים

תגיות:
משאבת חלב: כל הטוב שבהנקה- כל הנוחות שבבקבוק
אימהות רבות נעזרות במשאבת חלב כאמצעי הזנה לתינוק. הסיבות לכך רבות ומגוונות: מתינוקות אשר אינם יונקים ישירות מן השד, מצבים בהם האם זקוקה לשנת לילה ומאפשרת למטפל אחר להאכיל את התינוק ועד אימהות שמבקשות לחזור לעבודה ולהמשיך להניק. משאבת
החלב.החשמלית אולטימטיבית היא משאבה דו צדדית. השימוש בה חוסך זמן יקר, פרט חשוב במיוחד כשמדובר במספר שאיבות רב מדי יום. השימוש במשאבה נחשב גם כאמצעי יעיל לעידוד ייצור חלב. שכן, ככל שהאם מקפידה לשאוב מספר שאיבות רב יותר במהלך היום, כך חלה עליה ישירה במשק החלב. הדור החדש של משאבות חלב פועל על טכנולוגיה מתקדמת שמאפשרת למכשיר גודל קומפקטי במיוחד ולכן הן מתאימות לנשיאה וניוד מחוץ לבית. משאבות החלב הביתיות לרוב כוללות ערכה היגיינית לשאיבת חלב, בהן קונוסים המתחברים אל השד, אותם ניתן לחטא באופן יומיומי בקלות. המשאבות הדו צדדיות מאפשרות שאיבה סימולטנית של שני השדיים, או בצד אחד בלבד. הן מאפשרות להתאים את קצב השאיבה והעוצמה בהתאם לנוחות האם ואף כוללות תוכניות שאיבה מובנות לבחירה. המשאבות מעוצבות תוך מתן דגש על היגיינה ברמה הגבוהה ביותר והן מגנות מפני כניסה של חיידקים אל חלב האם. רוב משאבות החלב המתקדמות ניתנות לבחירה בין הפעלה באמצעות חשמל לבין סוללות, כך שניתן להשתמש בהן גם בתנאי שטח.

חבל על כל טיפה: כוס טפטופים
אימהות רבות מכירות את הבעיה, את מניקה או שואבת באופן חד צדדי, והחלב מתחיל לטפטף גם מהצד השני. מעבר לכך שמדובר במצב לא נוח, מדובר גם על כמויות רבות של חלב שפשוט מתבזבזות. אז מה עושים? נעזרים בכוס טפטופים. כוס העשויה סיליקון שמתלבשת ישירות ומאפשרת איסוף חלב באופן יעיל וקל. הכוס קומפקטית והיא מאפשרת נשיאה ושימוש מחוץ לבית, בכל תנאי שנוח לך. היא מאובזרת במכסה אשר שומר על סטריליות מרבית. בתום התהליך ניתן להשתמש בחלב מיד או לאחסן אותו בבקבוק לשימוש בהמשך.

קל ומהיר: מד חום אוזן
כניסתו של נגיף הקורונה אל תוך חיינו הפכה את מד החום הדיגיטלי למוצר חובה בכל מקום ציבורי. גם גני הילדים בארץ דורשים מכל הורה לחתום מדי יום על אישור בריאות המאשר כי חום גופו אינו עולה על 38 מעלות. מד חום אוזן מאפשר מדידה קלה, מהירה ונוחה, מבלי לעורר תחושות לא נעימים, פחד או אי נוחות אצל התינוק. את מדידת החום הרקטלית המסורבלת הדורשת להפשיט את התינוק, מחליפה מדידה מהירה שמתאפשרת בכל מצב, גם כשהתינוק ישן. המכשיר בנוי בהתאם למבנה גופו העדין של התינוק והוא כולל צג המציג באופן קריא את הטמפרטורה שנמדדה. התוצאה מתקבלת באופן מהיר במיוחד – תוך שניה אחת בלבד, ומתריעה גם באמצעות צליל.

לנשום בקלות: מכשיר אינהלציה לתינוק
תינוקות ופעוטות רבים מתמודדים עם קשיי נשימה על רקע מחלות צינון ויראליות או מצבים כרוניים שונים. עבור כל אלו מספק מכשיר האינהלציה הביתי הקלה מיידית ומהירה. המכשיר מחדיר את התרופה ישירות אל ריאות התינוק וכך מאפשר פתיחה של דרכי הנשימה. מכשירים אלה מתאפיינים בפעולה שקטה ובגודל קומפקטי, בכדי לא להפחיד או להרתיע את התינוק. המכשירים קלים להפעלה ומותאמים אנטומית לתינוקות.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה